perjantai 5. joulukuuta 2014

Tarvittu kyllä mutta vain toisten ehdoilla. Aina.

Tänään oli perjantai ja siskollani oli vapaa viikonloppu. Idea oli että nyt siskousiltaa vietettäisiin... tai siis minulla oli tämä uskomus.. Mutta eihän se oikeasti ollut sitä. Minä olin paikalla sen takia, että olen pitämässä huolen siskosta, jotta hän saa elää ja olla "vapaa". Kun hän löytää miehen tai muuten vain parempaa seuraa, hän jättää minut huolehtimaan itsestäni. Viettämään aikaa itsekseni.

Kunnes tulee aika jolloin hän haluaa tauon tai kun tulee aika huolehtia hänet kotiin. Hän luottaa tottakai siihen että minä pysyttelen suurinpiirtein selvinpäin, jotta pidän hänestä huolen. Koska hei, "Nathusii aina tekee niin."

Olen kovin väsynyt tähän.  (Ja ei, tämä ei ole ensimmäinen kerta tai ainoa esimerkki.)

Hyvät teot eivät jää rankaisematta.

Älä hitto huolehdi koska silloin kukaan ei huolehdi sinusta.




Aika synkkään minun mieleni viettää.

1 kommentti:

  1. Äh damn... Löysin vasta nyt sattumalta muuta kautta sun blogin uudet postaukset ja pääsin lukemaan. Olin jotenkin linkannut väärin sun blogin mun blogiin, se meni aina vain siihen edellisvuotiseen postaukseen. No, hyvä kun nyt löytyi edes :)

    Toivottavasti oot suunnilleen ok <3

    VastaaPoista